نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

صنعت برق و تکنولوژی پیشرفت بسیاری در تولید سیم و کابل برق دارد. پایه و اساس ساختمان‌سازی و در واقع یکی از تجهیزات مهم در ساختمان‌ها سیم و کابل برق است. سیم و کابل برق برای عبور جریان برق مسیری را به وجود می‌آورند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب به افراد و المان‌های برقی دیگر، دقت کافی را در زمان استفاده از آن‌ها داشت. وظیفه عایق سیم و کابل نیز جلوگیری از صدمه دیدن هادی یا مغزی سیم و کابل است و موجب خنثی کردن خطراتی است که ممکن است در زمان خروج جریان برق از هادی اتفاق بیفتد، می‌شود.
در یک ساختمان برای مشخص شدن مسیر عبور سیم و کابل و درست کشیدن همه انشعابات از ابتدا سیم‌کشی صورت می‌گیرد. این محصولات در سطح مقطع‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند برای نشان دادن سطح مقطع، روی هر سیم یا کابل از عدد مشخصی استفاده می‌شود. به عنوان مثال سیم ۱ یعنی سطح مقطع سیم ۱ میلی‌متر است.
در انواع مختلف سیم و کابل هر کدام روکشی به عنوان عایق دارند که ممکن است از دیگر پوشش‌ها از جمله آرمور، شیلد و اسکرین روی آن به کار رفته باشد که باعث ایجاد کاربردهای مختلف برای کابل‌ها خواهد شد. به عنوان مثال برخی موارد از کابل برای انتقال توان و قدرت، در موارد دیگر جهت ارسال و کنترل سیگنال کاربرد دارند. طراحی این محصولات در زمینه کنترل، ابزار دقیق و مخابراتی وسعت داشته است.
نکات مهم خرید سیم و کابل
یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای پروژه‌های ساختمانی، سیم‌کشی است که برای انجام آن باید سیم و کابل مناسبی انتخاب کرد. قبل از خرید سیم و کابل باید یک سری اطلاعات را در مورد محصول بدانید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید و از انتخاب اشتباه و خسارت‌هایی که در پی دارد جلوگیری کنید. نکاتی که در مورد ایمنی و استاندارد سیم و کابل باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر هستند:
اولین نکته مهم در انتخاب سیم و کابل، جنس هادی به کار رفته در ساختار آن‌ها است که مس یا آلومینیوم هستند. هادی مس به علت افزایش قیمت و گرانی آن کمتر در سیم‌کشی به کار می‌رود و به جای آن از کابل‌های سبک آلومینیومی که رسانای خوبی هستند، استفاده می‌شود.
باید توجه داشت که سطح بیرونی سیم و کابل باید صاف باشد و نباید هیچ گونه تورفتگی یا برجستگی وجود داشته باشد.
از نشانه‌های سیم و کابل با کیفیت مقاومت هادی است که به مقدار هادی به کار رفته در سیم یا کار بستگی دارد. کیفیت برای سیم و کابل اهمیت زیادی دارد و نزدیک به نیمی از آتش سوزی‌ها به علت استفاده از سیم و کابل نامرغوب و اتصالی در آن‌ها است.
سیم و کابل مورد نیاز خود را از برندها و مراکز معتبر تهیه کنید. زمانی که برای منزل و یا شرکت خود به کابل کشی نیاز داشتید، به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که محصولات برندهای مطمئن را با ضمانت نامه ارائه می‌دهند. سیم و کابل ستایش انواع سیم و کابل با کیفیت را با ضمانت و خدمات پس از فروش به خریداران محترم ارائه می‌دهد و در صورتی که اطلاعی در مورد این محصولات ندارید می‌توانید از متخصصان و مشاوران این فروشگاه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.
سیم نسوز کسری
سیم نسوز از جمله سیم‌هایی است که دارای پوشش ضد آتش بوده و در مدل‌های مختلف تولید شده است. سیم نسوز با عایق پی‌وی‌سی می‌تواند تا دمای ۹۰ درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. به همین دلیل در مواردی مانند هیتر‌های الکتریکی و اجاق‌ها و تنور‌های برقی استفاده می‌شود. برخی دیگر از سیم‌های نسوز دارای روکش فایبرگلاس هستند و دمای ۷۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کنند.

این سیم‌ها در دکل‌های نفتی، صنایع کشتی سازی؛ صنایع پتروشیمی‌ و پالایشگاهی استفاده می‌شوند. برند کسری انواع سیم نسوز در سطح مقطع ۱.۵، ۲.۵، ۴، ۶؛ ۱۰، ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵؛ ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰ و ۳۰۰ میلی متر مربع را تولید می‌کند. سیم نسوز کسری با قیمت مناسب عرضه می‌شود. سیم نسوز کسری مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی ارائه و تولید می‌شود. برای دریافت قیمت دقیق و به روز این سیم‌ها با ما در تماس باشید.

سیم کیسه ای کسری
سیم کیسه ای سیم و کابل کسری از جمله سیم‌هایی است که تحت عنوان سیم افشان خشک خوانده می‌شود و دارای عایق پی‌وی‌سی است. به صورت موازی در کنار هم قرار می‌گیرند و در نهایت عایق از جنس پی‌وی‌سی آن را می‌پوشاند. کابل کیسه ای می‌تواند به عنوان کابل تغذیه‌ای استفاده شود. از کاربردهای این سیم می‌توان به کابل پاور تجهیزات تصویری و صوتی و کابل پاور تحهیزات اداری اشاره نمود.

برند کسری انواع سیم کیسه ای را تهیه و تولید می‌کند. کسری از برندهای ایرانی است و با کیفیت‌ترین سیم و کابل را ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید سیم کیسه ای کسری اصل به نمایندگی‌های معتبر مراجعه نمایید. سیم و کابل ستایش یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که انواع تجهیزات الکتریکی را ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید و اطلاع از لیست قیمت انواع سیم کیسه ای با ما همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

مقره نوعی ابزار عایق مانند در سیستم‌های انتقال برق به منظور کنترل جریان الکتریکی است؛ مقره‌ها به دلیل خاصیت عایق مانندشان دارای مقاومت الکتریکی بالایی هستند که این ویژگی باعث می‌شود عملاً جریان برقی از آن‌ها عبور نکند. محل قرارگیری و نصب مقره‌ها عموماً در سیستم‌های برق‌رسانی هوایی بر روی دکل‌های برق یا تیرهای هوایی است و به این وسیله از جریان رسانا به زمین از طریق بدنه دکل یا تیر هوایی جلوگیری می‌کنند؛ همچنین مقره بر اساس نوع کاربری و شرایط محل استفاده از جنس‌های خاصی تولید می‌شود، اغلب برای ساخت مقره‌ها از جنس چینی، شیشه‌ای، کامپوزیتی استفاده می‌شود.

فرآیند جابجایی توان الکتریکی را انتقال انرژی الکتریکی گویند. این فرآیند معمولاً شامل انتقال انرژی الکتریکی از مولد یا تولید کننده به پستهای توزیع نزدیک شهرها یا مراکز تجمع صنایع است و از این پس یعنی تحویل انرژی الکتریکی به مصرف کننده‌ها در محدوده توزیع انرژی الکتریکی است. انتقال انرژی الکتریکی به ما اجازه میدهد تا به سادگی و بدون پذیرفتن هزینه حمل سوختها و همچنین جدای از آلودگی تولید شده از سوختن سوختها در نیروگاه، از انرژی الکتریکی بهره بگیریم. حال آنکه در بسیاری موارد انتقال منابع انرژی مانند باد یا آب سدها غیر ممکن است و تنها راه ممکن انتقال انرژی الکتریکی است.

 

به علت زیاد بودن میزان توان مورد بحث، ترانسفورماتورها کمابیش در ولتاژهای بالایی کار میکنند(۱۱۰ کیلوولت یا بیشتر). انرژی الکتریکی معمولاً در فواصل دراز به وسیله خطوط هوایی انتقال مییابد. از خطوط زیر زمینی فقط در مناطق پر جمعیت شهری استفاده میشود و این به دلیل هزینه بالای راهاندازی و نگهداری و همچنین تولید توان راکتیو اضافی در این گونه خطوط است.

 

امروزه خطوط انتقال ولتاژ، بیشتر شامل خطوطی با ولتاژ بلاتر از ۱۱۰ کیلوولت می‌شوند. ولتاژهای کمتر، نظیر ۳۳ یا ۶۶ کیلوولت به ندرت و برای تغذیه بارهای روشنایی در مسیرهای طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولتاژهای کمتر از ۳۳ کیلوولت معمولاً برای توزیع انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ولتاژهای بیشتر از ۲۳۰ کیلوولت با نام "ولتاژهای بسیار بالاً (extra high voltage) یاد می‌شود چرا که بیشتر تجهیزات مورد نیاز در این ولتاژها با تجهیزات ولتاژ پایین کاملاً متفاوتند.

از جمله تجهیزات کاربردی در سیستم های انتقال جریان میتوان به مقره اشاره کرد که در ادامه انواع آن آورده شده است.

۱- عبوری: عموماً به شکل لایه‌های استوانه‌ای هستند که در سرهای ورودی و خروجی تجهیزات فشار قوی برق استفاده می‌شوند و از ایجاد جرقه بین بدنه دستگاه با خط عبوری برق ممانعت می‌کنند.

 

۲- اتکایی: به شکل استوانه‌های توپر و توخالی با فرو رفتگی یا برآمدگی‌هایی روی سطح استوانه طراحی شده‌اند؛ در تابلوهای فشار برق قوی و همچنین برای نگهداری شین‌های فشار قوی استفاده می شوند.

 

۳- سوزنی: این مقره‌ها عموماً از جنس شیشه، سیلیکون، پلاستیک یا پلیمر ساخته می‌شوند و محل استفاده این تجهیزات غالبا در برج‌های میانی و دارای ولتاژ ۳۳ کیلو ولت است.

 

۴- بشقابی یا کششی: این مقره‌ها عموما به شکل دیسک یا بشقاب ساخته می‌شوند و در برج‌های کششی به صورت زنجیره‌وار با زنجیره‌های دوتایی، سه تایی یا بیشتر استفاده می‌شوند.

 

۵- مهار: این مقره‌ها عموماً از جنس چینی هستند و در خطوط ولتاژ ضعیف استفاده می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

استفاده از کابل‌ و سیم‌ها امروزه تبدیل به بخشی جداناشدنی از زندگی ما انسان‌ها شده و ما هر روزه بدون آن که متوجه اهمیت این موضوع باشیم، در حال استفاده کردن از این لوازم و وسایل هستیم. به جرئت می‌توان گفت ۷۰ درصد لوازمی که ما استفاده می‌کنیم یا در ساختار خود از کابل استفاده کرده‌اند و یا برای ادامه فعالیت، به کابل نیازمندند.
جنس کابل‌ها و مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها، می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی بر روی کیفیت تجربه ما گذاشته و تجربیات ما را در بسیاری از موارد کاملا دگرگون سازد. نوع هادی به کار رفته در سیم‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و انتخاب کابل با هادی مناسب، بر روی میزان و کیفیت جریان برق تاثیر زیادی خواهد داشت.
خرید کابل آلومینیومی
کابل آلومینیومی یکی از کالاهای مهم و کاربردی است که در سایزها و برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از آنجایی که این محصول از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و به عنوان یک کابل پرمصرف به شمار می‌آید، به همین جهت فروش بسیار بالایی دارد. کابل‌های آلومینیومی به شکل زمینی، هوایی و خودنگهدار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یکی از مواردی که باید در زمان انتخاب اندازه مناسب کابل‌های آلومینیومی درنظر بگیرید این است که هدایت الکتریکی آن‌ها در مقایسه با کابل‌های کمتر است؛ از این رو هنگامی که برای خرید کابل آلومینیومی اقدام می‌کنید، باید سایزی را انتخاب نمایید که به اندازه یک تا دو سایز از کابل‌های مسی بیشتر باشد تا ولتاژ در مسیر کاهش پیدا نکند؛ علاوه براین برای انتخاب بهترین محصول باید براساس مشخصات فنی پروژه‌ها از قبیل مکان نصب، میزان ولتاژ و … سایز مناسب را محاسبه نمایید.
کابل آلومینیوم اختر
کابل آلومینیوم اختر در زمینه تولید انواع کابل آلومینیومی خودنگهدار، زمینی، هوایی و… در سال ۱۳۸۵ در شهر اصفهان شروع به کار کرده است. این برند از کابل طبق استانداردهای لازم تولید شده و توانسته تاییدیه توانیر استان‌های مختلفی از جمله خوزستان،خراسان، کردستان، کرمانشاه و تهران را دریافت کند و با این وجود به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین‌ها در زمینه تامین کابل در ایران، جایگاه مناسبی در بازار لوازم الکتریکی داخل را به خود اختصاص داده است و همچنین صادرات کابل به مناطق فرامرزی هدف این کارخانه بزرگ است. کابل‌ آلومینیومی این برند در انواع زمینی و خودنگهدار برای مسافت‌های مختلف در اندازه‌های متنوع و مناسب با جریان‌های مورد نظر مصرفی تولید می‌شوند و با بهترین قیمت به صورت عمده در تمام شهر‌های ایران در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد تا بتوانند با هزینه کم سیم کشی تاسیسات برقی خود را انجام دهند.

کابل‌های آلومینیومی زمینی در دو نوع ۴ رشته و ۵ رشته و کابل‌های هوایی به صورت ۵ رشته (بدون رشته روشنایی) و ۶ رشته (دارای رشته روشنایی) به تولید می‌رسند. بیشترین کاربرد کابل آلومینیومی زمینی در کابل کشی است و کابل‌ آلومینیومی خودنگهدارهوایی به صورت هوایی در بالای سطح زمین درخطوط هوایی توزیع برق، تیرهای خطوط انتقال و دکل‌ها کاربرد دارند. کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب و به صرفه کابل اختر به نسبت برند‌های رقیب باعث شده مشتریان زیادی برای مصارف صنعتی و خانگی خود به صورت مستقیم از کارخانه اختر خرید کنند. از مهمترین ویژگی‌های کابل اختر قیمت مناسب، تضمین خرید مشتریان است.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

تولید سیم و کابل برق یکی از مطلوب‌ترین صنایع اقتصادی شناخته می‌شود. سیم و کابل اصطلاحاتی هستند که غالبا در زمینه برق و ارتباطات استفاده می‌شود. ولی مردم اکثرا این دو را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند چون به نظر شبیه هم هستند و یکسان می‌باشند ولی در واقع کاملا با هم فرق دارند. سیم‌ها جزء کابل‌ها هستند به عبارتی مجموع چند سیم، یک کابل را تشکیل می‌دهد. همچنین دامنه استفاده از سیم‌ها بسیار وسیع است. یک سیم یک رشته یا گروهی از رشته‌های ماده الکتریکی هدایت شده است که معمولا آلومینیوم یا مس هستند. از طرف دیگر، یک کابل از دو یا چند هادی عایق تشکیل شده است و می‌توان آن را لخت یا پوشش داد که به صورت تاب خورده یا بافته شده به هم متصل شده‌اند تا یک مجموعه‌ی واحد را تشکیل دهند.
به منظور ایمنی بیشتر، یک غلاف داخلی و خارجی ساخته شده است تا از این سیم‌ها محافظت شود. سیم‌ها معمولا با قطر اندازه‌گیری می‌شود. با توجه به قطر سیم با یک شماره‌سنج نیز قابل اندازه‌گیری است. هرچقدر شماره‌سنج کوچکتر باشد، سیم ضخیم‌تر است. سیم‌های بزرگ جریان بیشتری دارند و می‌توانند با سوزاندن فیوز به لوازم خانگی آسیب برسانند. کابل‌ها شامل یک سیم داغ حامل جریان، یک سیم خنثی برای تکمیل حلقه ویک سیم زمینی نیز می‌باشد. یک کابل براساس تعداد کل سیم‌هایی که ازآن‌ها تشکیل شده و پیمانه آن‌ها طبقه‌بندی می‌شود. افزایش فزاینده تجهیزات الکتریکی در زندگی امروزی باعث رشد اقتصادی شاخه سیم و کابل در کل دنیا می‌باشد. سیم و کابل و انتخاب درست آن، یکی از مهمترین و در بعضی موارد تخصصی‌ترین کارهاست. سطح مقطع سیم و کابل، با توجه به آمپر مصرفی، حداکثر و حداقل دمای محیط، محل نصب که ثابت باشد یا متحرک و طول مسیر تعیین می‌شود.
روکش حرارتی سیم و کابل
روکش سیم و کابل برق در راستای محافظت از آن اهمیت به سزایی دارد و هادی‌های الکتریکی را در مقابل اتفاقاتی مانند فشار، کشش، حرارت بالا و تأثیرات مغناطیسی ایمن می‌کنند. روکش موردنیاز برای هر سیم باتوجه‌به نوع مخاطراتی که در محل استفاده از آن وجود دارد، متفاوت است. به همین دلیل انواع روکش سیم برق با جنس، ضخامت و رنگ‌های متفاوت در بازار یافت می‌شود. وارنیش یا همان روکش حرارتی (شیرینگ حرارتی) جمع‌شونده، لوله‌های پلیمری هستند که قطرشان در اثر تابش حرارت با سشوارهای صنعتی به‌اندازه قطر شی قرار گرفته در آن جمع می‌شود و کاهش می‌یابد. این محصول در صنایع گوناگون به‌خصوص صنایع برق کاربرد فراوانی در روکش کردن اجسام گوناگون دارد که در ادامه کاربردهای وسیع این محصول را به شما خواهیم گفت.
در رابطه‌با نصب این روکش‌ها می‌توان گفت وارنیش یا همان روکش حرارتی دور جسم را می‌پوشاند و با استفاده از سشوار صنعتی یا سرپیک به آن حرارت می‌خورد. با کمک حرارت وارنیش‌ها در محور قطری منقبض و جمع می‌شوند و دور جسم را به‌صورت مستحکم می‌پوشانند. با استفاده از این حرارت شیرینگ یا همان روکش حرارتی در طول قطر محصول منقبض شده و لایه‌ای ایمن را دور آن به وجود می‌آورد.
باید این را بدانید گرمای به کار برده شده برای جمع‌کردن این شیرینگ‌ها باعث جمع‌شدن ماده پلیمری موجود در روکش شده و خاصیتی که به آن حافظه پلاستیکی می‌گویند به پلیمر می‌دهد. در مجموع توضیحاتی در رابطه با سیم وکابل و نکات مربوطه داده شد که امیدواریم از آن نهایت استفاده را ببرید؛ با خواندن این متن آگاهی و دانش شما نسبت به این موضوع افزایش خواهد یافت و علم اندکی در این صنعت خواهید آموخت.
برترین برند سیم و کابل در بازار
نمایندگی اصلی سیم و کابل کسری با تکیه بر کیفیت و مرغوبیت تولیدات خود، در زمینه صادرات انواع سیم و کابل به کشورهای منطقه کار خود را آغاز کرد و با این اقدام پا به عرصه بازارهای جهانی و جذب مشتریان خارجی گذاشت
سیم و کابل کسری ساختمان از اصلی ترین تجهیزات برقی محسوب می شوند که در واقع اساس و پایه ساختمان سازی محسوب می شوند. این محصولات به زبان ساده مسیری را برای عبور جریان برق فراهم می کنند و باید در استفاده از آنها نهایت دقت را به کار برد تا سبب آسیب رسیدن به افراد و سایر المان های برقی نشوند. عایق سیم و کابل این وظیفه را به عهده دارد و هم از آسیب رسیدن به مغزی یا هادی سیم و کابل جلوگیری می کند و هم خطرات ناشی از خروج جریان برق از هادی را خنثی می کند. سیم کشی یک ساختمان باید در همان ابتدا انجام شود تا هم مسیرهای عبور سیم و کابل مشخص شود و هم اینکه تمامی انشعابات به درستی کشیده شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

در ساختمان سازی هم از انواع سیم و کابل‌ها بهره می‌برند که ولتاژ در نظر گرفته شده برای آن‌ها کمتر از 220 ولت است. در ساختمان‌ها و شرکت‌ها از سیم‌های افشان استفاده می‌شود و سیم ارت هم یک نوع سیم حفاظتی است که برای ایمنی و حفاظت از جان انسان و حفاظت از لوازم برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
و اما کابل‌های مخابراتی، شبکه، جوش، افشان و مفتولی هم در صنعت‌های مختلف با توجه به ویژگی‌هایی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اهمیت سیم و کابل‌ها شرکت‌های زیادی شروع به ساخت این محصول کردند و در حال حاضر عنوان بهترین تولید کننده را برای برند خود به یدک می‌کشند.
اما برای بهترین بودن عنوان و لقب کافی نیست بلکه لازم است به تجربه، میزان رضایت مشتری، میزان تقاضا و سطح خرید سیم و کابل، میزان تولید سالانه، وجود نمایندگی‌های متعدد، کیفیت ساخت محصول، حضور در بازارهای بین المللی و... توجه ویژه‌ای داشته باشید.
سیم و کابل کسری
در حقیقت در سال 1389 در شهر سمنان شرکت سیم و کابل کسری تاسیس شد و به عنوان یک شرکت نوپا در زمینه تولید انواع سیم و کابل‌ها در حال فعالیت است. در این شرکت با استفاده از تجهیزات ابزار دقیق و دستگاه‌های مخصوص انواع سیم و کابل‌ها را تولید می‌کنند.
اساسا دستگاه‌ها و ماشین آلات متعددی در این شرکت وجود دارد که تمام هدف این برند تولید محصولات با کیفیت و حمایت از کسب و کارهای داخلی است. گفتنی است که محصولات تولید شده از این شرکت با کیفیتی که دارند توانسته نظر بیشتر مشتریان را به سمت خود جلب کند و از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.
این مجموعه انواع مختلف سیم و کابل‌ها را تولید می‌کند به صورتی که تمام نیاز مشتریان را برطرف می‌کند. علاوه بر کیفیت ساخت سیم و کابل‌ها می‌توان به قیمت رقابتی محصولات کسری اشاره کرد که این مورد یک امتیاز محسوب می‌شود.
سیم و کابل خراسان افشار نژاد
و اما یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده انواع سیم و کابل در ایران خراسان افشار نژاد است. در واقع در سال 1345 در مشهد مقدس این شرکت تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان در کشور شناخته می‌شود.

چیزی که عیان است تجربه زیاد این شرکت در زمینه تولید سیم و کابل است؛ بنابراین با بیشتر از نیم قرن تجربه توانسته که عنوان بهترین تولید کننده سیم و کابل را برای خود کند. اصولا سیم‌ و کابل‌هایی که توسط این برند تولید می‌شوند تا سال‌ها عنوان محصولات درجه یک را به خود اختصاص داده‌ بودند و در حال حاضر هم به عنوان محصولات درجه یک در بازار فروش سیم و کابل مطرح می‌شوند.

نکته‌ای که باید به آن توجه شود و یا مطرح شود این است که کابل‌های افشان تولید شده این برند توانسته که بر اساس استانداردهای آلمانی VDE، استاندارد اروپایی IEC227، استاندارد انگلیسی BS ساخته شود. البته تمامی محصولات این شرکت توسط ماشین آلات و تجهیزات مدرن و به‌روز ساخته می‌شوند.

از جمله محصولات تولید شده این شرکت کابل‌ها کنترل، کابل‌های افشان، کابل‌های فشار ضعیف، کابل قدرت، کابل‌های مخابراتی و آیفون، کابل‌های شیلددار و بدون شیلد و... را می‌توان نام برد. با اطمینان خاطر می‌توانید در جهت تهیه محصولات خراسان افشار نژاد را تهیه کنید.
ویژگی‌های محصولات این دو برند
برند سیم و کابل خراسان افشار نژاد و سیم و کابل کسری محصولات بسیار متنوعی دارند که می‌توانند نیاز هر پروژه‌ای را بر طرف کنند.

اساسا برای سیم و کابل‌های تولید شده سطح مقطع‌های مختلفی از 1 تا 350 در نظر گرفته‌اند که هادی و روکش آن‌ها از متریال‌های مختلفی استفاده شده است؛ اساسا هادی این سیم و کابل‌ها از فلز مس و یا آلومینیوم است و روکش در نظر گرفته شده برای آن‌هم از پی وی سی و پلی اتیلن است.

برای ساخت محصولات خود از بهترین سیم و کابل‌ها استفاده می‌کنند که از نظر شکل ظاهری، جنس، ابعاد و اندازه، تعداد رشته‌ها و میزان تحمل دما و... کاملا باهم متفاوت هستند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()