بهترین برند سیم و کابل بازار کدام است؟
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

مجموعه سیم و کابل کاشان یکی از تولیدکنندگان توانمند و موفق در عرصه‌ی سیم و کابل است که بازه‌ی گسترده‌ای از انواع سیم و کابل را عرضه می‌کند. سیم افشان، کابل افشان کاشان، کابل افشان دو روکش، کابل زمینی، کابل خودنگهدار، سیم تخت (نایلون) کاشان، سیم ارت مفتولی، سیم آلومینیوم، کابل آلومینیوم، کابل فرمان، کابل کواکسیال، کابل ارت فولادی، کابل افشان شیلددار، کابل مخابراتی هوایی و سیم خشک، جزو محصولات شرکت سیم و کابل ابوالفضل کاشان محسوب می‌شوند.
هر کدام از این سیم و کابل‌ها کاربرد و مزایای خاص خود را دارند و در نوع خود با بالاترین استانداردها و کیفیت و البته قیمت مناسب، عرضه می‌شوند. در مورد هادی به‌کار رفته، سیم‌ها در دو نوع مسی و آلومینیومی تولید می‌شوند که سیم‌های مسی خاصیت رسانایی بیشتری دارند و در عین حال گران‌تر نیز هستند. همچنین سطح مقطع هادی سیم، تعیین کننده‌ی ظرفیت و جریان قابل تحمل سیم است و سیم‌هایی با سطح مقطع بیشتر، طبیعتا قابلیت انتقال جریان و ولتاژ بالاتری را دارند.
برای مثال در لیست قیمت سیم افشان کاشان سیم‌های ۵/۰ × ۱.۱ × ۱.۵/۲ × ۱ تا ۲۴۰ × ۱ را مشاهده می‌کنید که عدد ۱ سمت چپی به این معناست که این یک رشته سیم است و عدد دومی که از نیم تا ۲ متغیر است، سطح مقطع این سیم‌هاست که از نیم میلیمتر تا ۲۴۰ میلیمتر تولید می‌شوند و طبیعتا هر چقدر سطح مقطع بالاتر باشد، قیمت سیم نیز بیشتر است. اما موضوع دیگری که در مورد سیم و کابل‌ها اهمیت دارد، بحث عایق و روکش آن‌هاست. در واقع عایق‌ها معمولا از جنس پی وی سی یا پلی اتیلن تهیه می‌شوند و البته موارد دیگری نیز چون مواد سیلیکونی برای بخشیدن خاصیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر سوختگی، در ساخت برخی کابل‌ها استفاده می‌شوند.
قیمت سیم و کابل کاشان
سیم ابوالفضل کاشان در انواع مختلفی تولید می‌شود. این سیم و کابل‌ها هر کدام برای استفاده در مکان‌‌هایی خاصی تولید می‌شوند. با توجه به افزایش قیمت ارز، سیم و کابل‌ها نیز از این افزایش در امان نبوده و بر قیمت آنها افزوده شده است. موارد زیادی بر قیمت سیم و کابل کاشان اثرگذار است. با توجه به مواد استفاده درون سیم و کابل‌ها هر گونه تغییر در آنها باعث تغییر سیم و کابل نیز می‌شود.
در سیم و کابل‌ها عموماً از مس یا آلومینیوم استفاده شده که قیمت مس به نسبت آلومینیوم بیشتر است. طول سیم و کابل کاشان یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر قیمت آن است. هرچه طول آنها افزایش یابد قیمت نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این قطر سیم و کابل‌ها هم بر قیمت آنها اثر گذاشته و قیمت سیم و کابل‌های قطور بیشتر است. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که قیمت بالای سیم و کابل‌ها لزوماً نشان‌دهندة کیفیت آنها نیست.
صنایع سیم و کابل ابوالفضل کاشان برای کسب رضایت مشتریان و توجه به رفاه آنها سیم‌های با کیفیتی در انواع مدل‌ها را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. همچنین امکان سفارش و خرید سیم و کابل کاشان در مقیاس‌های بیشتر نیز وجود دارد که باعث شده صنایع بزرگ بتوانند با سهولت به آنها دسترسی داشته باشند.
شرکت سیم و کابل کاشان
شرکت کابل ابوالفضل کاشان تولیدکننده انواع سیم و کابل است که می‌توان از آن برای صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار داد. هدف این شرکت افزایش رضایت مشتریان خود است و به دنبال این هدف خدمات زیادی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

کارشناسان این شرکت مشاوره‌های لازم در خصوص انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سیم و کابل را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. همچنین محموله‌های خریداری شده در کمترین زمان و با ارسال فوری تحویل مشتریان داده می‌شود.

کارخانه سیم و کابل ابوالفضل کاشان انواع سیم و کابل‌های اصلی را تولید و عرضه می‌کند. برای تشخیص و اطمینان از اصل بودن کابل‌های شبکه در اولین مورد باید به‌ظاهر جعبه آن توجه شود. کابل‌های تقلبی دارای جعبه‌های بی کیفیتی هستند. این در حالی است که جعبه کابل‌های اصلی از کیفیت بالایی برخوردارند.

مورد بعدی برای تشخیص اصل بودن این کابل‌ها جنس روکش آنها است. طبیعتاً کابل‌های فیک از روکش‌های با کیفیتی استفاده نمی‌کنند. اما در کابل‌های اصلی جنس روکش مرغوب بوده و این باعث می‌شود که عمر آنها برای استفاده افزایش یابد. همچنین کابل‌های اصلی با روکش مرغوب از ایمنی بالاتری برخوردار هستند. با لمس کردن روکش‌ها می‌توانید پی به جنس و اصل بودن آن ببرید. روکش‌های اصلی شکل همواری داشته و ظاهر بهتری دارند.





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: